در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        استراتژی اصلی تأمین سلامت خانواده در کشور گسترش «سواد سلامت» است
        مدیرکل آموزش و ارتقاء سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: پیاده‌سازی سواد سلامت از اقشار عشایر استان چهارمحال و بختیاری شروع می‌شود و تا مهرماه در تمام عشایر کشور در استان‌های مختلف صورت می‌گیرد. 1403/02/01 - 18:09

        عناوین مرتبط
        وزیر بهداشت: لزوم توجه به صنعت داروسازی در سیستان و بلوچستان
        وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، گفت: تقویت پایگاه‌های مرزی و مراقبین سلامت در این استان مهم است، چرا که بسیاری از بیماری‌ها نظیر مالاریا، سل و دیگر بیماری‌های واگیردار نباید نادیده گرفته شوند و از طریق مرزها وارد سطح کشور شوند.

        سالم‌خبر: اکنون 67 سال از زمانی که شرکت داروسازی تهران شیمی توسط دکتر عبداله رضاعی و برادران تأسیس شد،‌ می‌گذرد. مرداد ماه سال ۱۳۳۵ نقطه آغاز جریانی بود که تا به امروز هر روز پویاتر از گذشته به راه خود ادامه داده است. تهران شیمی، در ابتدا با واردات کار خود را آغاز کرد و بعد به سمت تولید محصولات آرایشی و بهداشتی (خمیردندان بیناکا، ادوکلن بامبوس، انواع کرم موزون، شامپو موزون، کرم بهداشتی بوتوکوئیک) رفته و بعد از آن با ورود شرکای جدید به کار ساخت دارو روی آورده است. در سال 1344 تهران شیمی با کارخانجات بهرینگر مانهایم و شمی گروننتال آلمان شریک شد.

        فاجعه پنهان مهاجرت کادر درمان بخش دولتی به خصوصی!
        سالم‌خبر: عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، گفت: مهاجرت پزشکان و کادر درمان از بخش دولتی به خصوصی فاجعه پنهان نظام پزشکی است که منجر به کاهش نیروی مجرب در سیستم دولتی خواهد شد و مردم بالاجبار برای دریافت خدمات درمانی به سیستم خصوصی مراجعه می‌کنند و اینجاست که پرداختی از جیب مردم بین 10 تا 15 برابر افزایش پیدا می‌کند. سیدجلیل میرمحمدی میبدی، افزود: پرداختی مردم در بیمارستان‌های دولتی بین ۱۰ تا ۱۵ برابر کمتر از بخش خصوصی است، پرداختی و ویزیت متخصص یا فوق تخصص در بیمارستان‌های دولتی مبلغی در حدود 15 هزار تومان است در صورتی که اگر بیمار به متخصص و یا فوق تخصص در مطب رجوع کند نزدیک بیش از ۲۵۰ هزار تومان باید بپردازد.