در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        هنرمندان با خلق آثاری فاخر، مروج سلامت زیستن در جامعه باشند
        مدیر کل آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت با اشاره به برگزاری اولین جشنواره هنر و سواد سلامت در کشور به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، گفت: در اولین جشنواره هنر وسواد سلامت که هم‌اکنون به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در حال برگزاری است، تلاش شده است توجه جامعه هنری کشور به وظایف ذاتی خود در آموزش سلامت جلب شود و توقع داریم هنرمندان بتوانند با خلق آثاری فاخر و با زبان هنر با مردم سخن گفته و مروج سلامت زیستن در جامعه باشند. 1403/02/04 - 16:36

        عناوین مرتبط
        هنرمندان با خلق آثاری فاخر، مروج سلامت زیستن در جامعه باشند
        مدیر کل آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت با اشاره به برگزاری اولین جشنواره هنر و سواد سلامت در کشور به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، گفت: در اولین جشنواره هنر وسواد سلامت که هم‌اکنون به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در حال برگزاری است، تلاش شده است توجه جامعه هنری کشور به وظایف ذاتی خود در آموزش سلامت جلب شود و توقع داریم هنرمندان بتوانند با خلق آثاری فاخر و با زبان هنر با مردم سخن گفته و مروج سلامت زیستن در جامعه باشند.

        سالم‌خبر: اکنون 67 سال از زمانی که شرکت داروسازی تهران شیمی توسط دکتر عبداله رضاعی و برادران تأسیس شد،‌ می‌گذرد. مرداد ماه سال ۱۳۳۵ نقطه آغاز جریانی بود که تا به امروز هر روز پویاتر از گذشته به راه خود ادامه داده است. تهران شیمی، در ابتدا با واردات کار خود را آغاز کرد و بعد به سمت تولید محصولات آرایشی و بهداشتی (خمیردندان بیناکا، ادوکلن بامبوس، انواع کرم موزون، شامپو موزون، کرم بهداشتی بوتوکوئیک) رفته و بعد از آن با ورود شرکای جدید به کار ساخت دارو روی آورده است. در سال 1344 تهران شیمی با کارخانجات بهرینگر مانهایم و شمی گروننتال آلمان شریک شد.

        برخی رشته های پزشکی در مرز بحران قرار دارند، صندلی‌های دستیاری خالی مانده است
        رییس کل سازمان نظام پزشکی گفت: به رغم وجود بیش از ۹۰ هزار پزشک عمومی در کشور، درصد پُر شدن ظرفیت دستیاری برخی رشته های تخصصی در مرز بحران قرار دارد. محمد رئیس زاده، در مراسم روز علوم آزمایشگاهی که در سالن همایش رازی برگزار شد، نسبت به مسائل و چالش‌های جدی جامعه پزشکی کشور هشدار داد و خطاب به مسئولین کشور یادآور شد: چنانچه فرصت حل چالش‌ها و مسائل مرتبط با وضعیت جامعه پزشکی کشور را از دست بدهیم، نظام سلامت کشور در بسیاری از حوزه‌های پزشکی و سلامت دچار بحران خواهد شد و در چنین شرایطی حل این بحران‌ها به سادگی امکان پذیر نخواهد بود.