در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        رییس دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی، از رشد فزاینده بیماری‌های غیرواگیر در كشور خبر داد. یکشنبه، 2 اردیبهشت 1403

        عناوین مرتبط
        خدمات پزشکی از راه دور  (Telehealth or Telemedicine)
        با ورود تحولات دیجیتال و عصر اینترنت به دنیای پزشکی و ساختار بیمارستانی، روش‌های سرویس‌دهی به بیماران، معاینات پزشکی، پیشگیری‌های سلامت، مراقبت‌های ویژه، مراقبت‌های بعد از ترخیص بیماران و پیگیری‌های پزشکی وارد مدل‌های پیشرفته‌ای نظیر سلامت از راه دور (Telehealth) و پزشکی از راه دور (Telemedicine) شده است تا به ارتقاء سطح کیفی، کاهش هزینه‌های پزشکی و دسترسی آسان به خدمات پزشکی کمک کند.

        مشکل طولانی شدن ترخیص مواد اولیه دارو برطرف می‌شود
        سالم‌خبر: دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: مشکل طولانی شدن فرایند اداری ترخیص مواد اولیه شرکت‌های داروسازی را به زودی برطرف می‌کنیم.  علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب تهران به همراه مدیران و معاونین سازمان صمت استان، تعزیرات حکومتی تهران و سازمان غذا و دارو با حضور در شرکت‌های داروسازی «توفیق دارو» و «خوارزمی» از خطوط تولید و آزمایشگاه‌های مختلف این دو مجموعه بازدید کرد.

        چرا شهرداری می‌خواهد با تانک از روی پارک‌های تهران بگذرد؟
        استاد گیاه‌شناسی دانشگاه تهران می‌گوید: «پارک لاله تنها پارک تهران است که کلیه گیاهان آن نقشه برداری شده و در وب سایت سازمان بوستانها تمامی اطلاعات و نقشه پراکنش گیاهان آن قابل دسترسی است.با رفتارهای تهاجمی این‌چنینی به فضای سبز، باب درخت کشی در شهر باز خواهد شد و اگر هزاران پلاکارد هم با عنوان “ زنده باد درخت“ نصب شود، کسی آن را باور نمی‌کند.»