در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        شركت های دارویی برای اینكه محصول نهایی را تولید كنند، به صنعت ماده موثره وابسته اند و این وابستگی در برخی كشورها به سمت خودكفایی در حال حركت است و ایران هم یكی از همین كشورها است. یکشنبه، 2 اردیبهشت 1403

        عناوین مرتبط
        دو وزیر بهداشت و ارتباطات به خرد بدنه دارویی نظام‌سلامت توهین کرده‌اند
        سالم‌خبر: توزیع و فروش دارو توسط سکوهای اینترنتی موضوع چالش‌برانگیزی است که طی یک سال گذشته به التهاب نظام‌سلامت و جامعه داروسازان دامن زده است.

        مشکل طولانی شدن ترخیص مواد اولیه دارو برطرف می‌شود
        سالم‌خبر: دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: مشکل طولانی شدن فرایند اداری ترخیص مواد اولیه شرکت‌های داروسازی را به زودی برطرف می‌کنیم.  علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب تهران به همراه مدیران و معاونین سازمان صمت استان، تعزیرات حکومتی تهران و سازمان غذا و دارو با حضور در شرکت‌های داروسازی «توفیق دارو» و «خوارزمی» از خطوط تولید و آزمایشگاه‌های مختلف این دو مجموعه بازدید کرد.

        مردم به طور موقت نگران تامین داروی وارفارین نباشند یا پایدار؟
        سالم‌خبر: سازمان غذا و دارو در حالی از توزیع محموله‌های بزرگ وارفارین در شرکت‌های پخش و داروخانه‌های منتخب سراسر کشور خبر می‌دهد که به رغم وعده مسوولان این داروی حیاتی بیماران قلبی به کرات دچار کمبود و ایجاد ناامنی در درمان آنها شده است. اگرچه براساس اعلام روابط عمومی سازمان غذا و دارو؛ طی دو ماه و نیم گذشته توزیع وارفارین چند برابر شده است اما تنش بازار این دارو همچنان ادامه داشته و دارد. طبق گفته مسوولان وزارت بهداشت در واپسین ماههای سال گذشته با دستیابی به فناوری تولید قرار بود وارفارین تولید داخل به میزان 10 میلیون عدد همراه با 18 میلیون عدد وارفارین وارداتی در داروخانه ها توزیع شود اما با این وجود از همان روزها نیز وارفارین از دسترس بیماران خارج و کمیاب شد.