در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        بی خواب یا بدخواب هستید؟ به این بیماری ها مبتلا شده اید!
        در حالی که خواب کافی و آرام برای بهبود سلامت عمومی توصیه شده؛ اما کمتر به علائم بی‌خوابی به عنوان نشانه‌هایی از وجود بیماری یا بیماری‌هایی در بدن نگاه شده است. علائمی که در طول روز تجربه می‌شوند می‌توانند چیزهای زیادی در مورد کیفیت خواب ما به ما بگویند، مانند سردرد، و برعکس آن نیز صدق می‌کند. پنج‌شنبه، 6 اردیبهشت 1403

        عناوین مرتبط
        دوئل مرگبار برسر یک دختر
        مرد جوان وقتی متوجه شد نامزدسابق دختر مورد علاقه‌اش قصد دارد دوباره به‌ خواستگاری وی بیاید،در اقدامی عجیب نقشه قتل او را اجرا کرد و جسد مردجوان را به آتش کشید.او حتی دختر جوان که تنها شاهد قتل بود را با تهدید به قتل،مجبور به سکوت کرده بود.

        خیز تجویزکنندگان روغن بنفشه و عنبرنسا برای ورود به مجلس
        سالم‌خبر: سقوط 200 پله‌ای رتبه دانشگاه‌های معتبر پزشکی کشور در آخرین رتبه‌بندی جهانی در حالیست که این روزها طیفی شناخته‌ شده به فعالان شبه علم و خرافات در ذیل طب سنتی این روزها با تشکیل ائتلاف طب ایرانی اسلامی برای ورود به مجلس و دستیابی به تصمیم‌سازی‌ها و قانون‌گذاری در بخش بهداشت و درمان خیز برداشته‌اند. چهره‌‎های شاخص این اتئلاف از منع‌شدگان به طبابت هستند که با دخالت در طب و علم پزشکی، برخی بیماران به ویژه مبتلایان به سرطان را از درمان، محروم و راهی دیار باقی کردند و بالاخره وزارت بهداشت را با چنین وقایعی به این نتیجه رساندند که باید این افراد از ارائه هرگونه خدمت محروم کنند.

        راز افزایش طول عمر ژاپنی‌ها
        سالم خبر: بیشتر ما می‌خواهیم عمری طولانی توام با سلامت داشته باشیم، اما مردم برخی مناطق جهان به طور میانگین بیشتر عمر می‌کنند. پژوهش‌ها نشان می‌دهد که ژاپنی‌ها طولانی‌ترین میانگین عمر را دارند و سوئدی‌ها و نروژی‌ها در جایگاه دوم و سوم ایستاده‌اند. اما راز افزایش طول عمر چیست؟ به گزارش سالم خبر، «راشی اگروال» از دانشکده پزشکی «راتگرز نیوجرسی» به یاهو لایف می‌گوید چند عامل در این موضوع دخیل است از جمله تغذیه، میزان فعالیت جسمی، سیستم بهداشت و درمان و سیستم اجتماعی کشورها. وقتی بحث طول عمر پیش می‌آید، برخی عوامل مانند ژنتیک از دست ما خارج است، اما چند کار هست که می‌توانید انجام دهید تا زندگی سالم‌تر و طولانی‌تری داشته باشید.