در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        شناسایی 612 مبتلا به سرخک در 1402/ بیشترین آمار در 4 استان
        براساس اعلام مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت در سال 1402 تعداد 612 مورد ابتلا به سرخک در کشور شناسایی شده است که بیشترین مبتلایان در استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان و خراسان رضوی بوده است. چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403

        عناوین مرتبط
        مالاریا به مدد همسایگاه شرقی باز هم در کشور جان گرفت
        سالم‌خبر: رئیس اداره کنترل بیماری‌های منتقله توسط ناقلین وزارت بهداشت گفت: به دلیل افزایش بار بیماری در سال ۱۴۰۱ در کشورهای همسایه شرقی، افزایش بیش از حد تصور موارد وارده مالاریا از پاکستان و افغانستان و به دنبال آن افزایش ریسک برقراری مجدد چرخه انتقال مالاریا در شهرستان‌های مرزی این منطقه را به شکل قابل توجهی افزایش داده است. احمد رئیسی برخی از موارد برای اولین‌ بار ثبت شده که همگی مالاریای وارده و غیربومی بوده‌اند و همگی مسافرت‌های مرزی به مناطق شرقی داشته‌اند.

        قیمت‌گذاری محصولات مکمل با میزان افزایش تورم همخوانی ندارد
        سالم‌خبر: وضعیت اقتصادی کنونی کشور با روند بی‌ثبات تورم و قیمت ارز، هزینه‎های تولید صنایع دارویی و مکمل‌ها را افزایش داده است این در حالیست که قیمت‌گذاری مکمل‌ها راضی کننده نیست و سازمان غذا و دارو همچنان بر قیمت‌گذاری 20 تا 35 درصدی این محصولات اصرار می‌ورزد. افزایش هزینه‌های تولید و به تبع آن بالا رفتن قیمت مکمل‌ها با توجه به کاهش توان پرداخت عموم مردم نه مورد پسند مصرف‌کنندگان و نه تولیدکنندگان است. براساس آمارهای موجود در سال 1400  فروش عددی مکملها نسبت به سال گذشته خود 17 درصد کاهش داشته است این درحالیست که فروش ریالی 18 درصد افزایش داشته است که این نشان از رشد بازار ناشی از افزایش قیمت‌ها بوده است نه افزایش خرید.

        شناسایی 79 مبتلا به وبا در سال گذشته/کاهش چشمگیر آمار بیماری
        رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت با اشاره به شناسایی 79 مورد ابتلا به وبا در سال گذشته، از کاهش چشمگیر آمار این بیماری در کشور نسبت به سال‌ 1401 خبر داد.