در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        ادعای صدور برگه های تقلبی توسط آزمایشگاه ها صحت ندارد
        رییس آزمایشگاه مرجع سلامت وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه چک لیست هایی بسیار سختگیرانه و تخصصی مطابق با استانداردهای ایزو 15189 و قوانین و آیین نامه های کشوری برای ارزیابی آزمایشگاهها وجود دارد، تصریح کرد: ادعای صدور برگه های تقلبی توسط آزمایشگاه ها صحت ندارد. پنج‌شنبه، 6 اردیبهشت 1403

        عناوین مرتبط
        نمای کامپوزیت بیمارستان‌های تهران به دلیل ناایمن‌بودن در حال جمع‌آوری است
        سالم‌خبر: معاون درمان وزارت بهداشت و درمان، گفت: برخی بیمارستان‌ها در سطح تهران اقدام به جمع آوری نماهای کامپوزیت خود کرده اند و در این خصوص اخطارهای جدی به مراکز درمانی داده شده است.  سعید کریمی، بیان کرد: یک ساختمان بیمارستان حضرت رسول تخریب شده است و به نظر می رسد ساختمان دیگر هم به دلیل ناایمن بودن تخریب شود. بیمارستان جایگزین برای مرکز درمانی حضرت رسول در نظر گرفته شده است.  معاون درمان وزارت بهداشت تاکید کرد: مراکز درمانی نیازمند به بازسازی ، با مقاوم سازی بیمارستان می توانند به قعالیت خودشان ادامه دهند. صدور پروانه های ۱۰۰ بیمارستان که پروانه خود را تمدید نکرده بودند٬ با سرعت و طبق قوانین در حال انجام است.

        مسیر ورود صنایع بخش خصوصی به دانشگاه‌ها باز است
        سالم‌خبر: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، گفت: قانون جهش  تولید دانش بنیان مسیر مشارکت دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی  را با صنایع در بخش خصوصی را مشخص و شفاف کرده است. صنایع مختلف می‌توانند در دانشگاه‌ها و پژوهشکده‌ها حضور پیدا کرده و  R&D تولید و آزمایشگاه‌ها را تجهیز کنند که این خود به منزله معافیت مالیاتی برای آنها لحاظ می‌شود. محمدعلی زلفی‌گل در حاشیه مراسم افتتاحیه بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی در گفت‌وگو با سالم‌خبر، افزود: خوشبختانه اگر ما به قانون جهش تولید دانش‌بنیان توجه و همه اصول آن را عملیاتی کنیم هدف‌های ما در جهت تولید ثروت و خدمت از علم و فناوری تحقق می‌یابد.

        با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
        سالم‌خبر: واحد تحقیق و توسعه (R&D) شرکت دانش بنیان آوان بهمن شیمی،در مسیر توسعه محصولات دانش بنیان دارویی، یکشنبه 9 اردیبهشت 1403، طی مراسمی  با حضور دکتر محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افتتاح شد. بخش R&D آوان بهمن شیمی مجهز به مدرن‌ترین تجهیزات و فناوری‌های روز دنیا بوده و توسط تیمی از متخصصان برجسته در حوزه شیمی و داروسازی در حال توسعه مولکول‌های دارویی است. این بخش وظیفه توسعه مواد اولیه دارویی جدید و همچنین بهینه‌سازی روش‌های تولید محصولات موجود را بر عهده دارد.