در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        میوه‌ای که سوزش سر دل را تسکین می‌دهد + ۳ روش درمانی
        چگونگی استفاده از سیب برای درمان و تسکین سوزش سردل بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد، همچنین داروهای خانگی حاوی سیب برای درمان و رفع سوزش سردل بسیار مناسب است. پنج‌شنبه، 6 اردیبهشت 1403

        عناوین مرتبط
        مردم به طور موقت نگران تامین داروی وارفارین نباشند یا پایدار؟
        سالم‌خبر: سازمان غذا و دارو در حالی از توزیع محموله‌های بزرگ وارفارین در شرکت‌های پخش و داروخانه‌های منتخب سراسر کشور خبر می‌دهد که به رغم وعده مسوولان این داروی حیاتی بیماران قلبی به کرات دچار کمبود و ایجاد ناامنی در درمان آنها شده است. اگرچه براساس اعلام روابط عمومی سازمان غذا و دارو؛ طی دو ماه و نیم گذشته توزیع وارفارین چند برابر شده است اما تنش بازار این دارو همچنان ادامه داشته و دارد. طبق گفته مسوولان وزارت بهداشت در واپسین ماههای سال گذشته با دستیابی به فناوری تولید قرار بود وارفارین تولید داخل به میزان 10 میلیون عدد همراه با 18 میلیون عدد وارفارین وارداتی در داروخانه ها توزیع شود اما با این وجود از همان روزها نیز وارفارین از دسترس بیماران خارج و کمیاب شد.

        ایران ظرفیت صادرات دارو و تجهیزات به ۲۰ کشور آفریقایی را دارد
        سالم‌خبر: مدیر امور بین الملل سازمان غذا و دارو گفت: بیش از ۲۰ کشور آفریقایی در اجلاس اقتصادی تجاری ایران و آفریقا شرکت کردند که می‌تواند زمینه همکاری بیشتر در حوزه صادرات محصولات سلامت محور باشند.‌ حمیدرضا اینانلو افزود: ۲۰ کشور آفریقایی و ۲۰۰ تاجر در اجلاس اخیر اقتصادی تجاری ایران و آفریقا حضور داشتند که با توجه به ظرفیت‌های صنعتی بالای کشورمان زمینه همکاری با آنان مورد بحث و گفت و گو قرار گرفته و بررسی شد.

        سالم‌خبر: معاون درمان وزارت بهداشت و درمان گفت: تعداد پزشکان زیرمیزی بگیر کمتر از 5 درصد است، بیش از این میزان امکان گرفتن زیرمیزی توسط پزشکان مانند پزشکان عمومی، اطفال، نسخه نویس، عفونی، بیهوشی و پاتولوژی وجود ندارد. وی افزود: هر چند گرفتن زیرمیزی اقدامی خلاف قانون است اما این موضوع باید مستند باشد و صرف اینکه کسی ادعا کند پزشکی زیرمیزی دریافت یا مطالبه کرده است برای محکمه مستدل نیست و باید در این رابطه مستندات کافی یعنی فیش واریزی وجود داشته باشد.