در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        اتفاقات باورنکردنی که بعد از نوشیدن جوش شیرین برایتان رخ می دهد!
        یکی از روش های رایج برای کاهش وزن نوشیدن جوش شیرین است که تصور می شود چربی سوزی را افزایش می دهد و به کاهش وزن اضافی کمک می کند. با این حال، این کار می تواند باعث بروز نگرانی های مختلف سلامتی شود که می تواند بر کیفیت زندگی شما تأثیر منفی بگذارد. جمعه، 7 اردیبهشت 1403

        عناوین مرتبط
        دولت بودجه ندارد، فهرست دارویی کشور را بسته است
        سالم‌خبر: نایب رئیس هیئت مدیره انجمن شرکت‌های صنعت پخش ایران، گفت: بودجه لازم برای تامین بازار دارویی وجود ندارد به همین دلیل نیز دولت ورود دارو‌های جدید به فهرست را محدود کرده است. دارو‌های جدید با عوارض کمتر و اثربخشی بهتر در سایه مسائل اقتصادی پشت مرز‌های کشور باقی می‌مانند. وحید محلاتی به فرارو گفت: دی ماه سال ۱۴۰۲ و پیش از آغاز سال نوی میلادی بود (حدود یک هفته مانده به آغاز سال نو) که آخرین محموله وارفارین وارد کشور شد. پیش از این زمان، وارفارینی که وارد شده بود تا ۱۲ /۲۰۲۳ تاریخ انقضاء داشت اما، پیش از انقضاء دارو، مجددا تامین شد.

        فرار زن جوان از دست مرد شیطان‌صفت
        زن جوان در مراجعه به پلیس، ضمن بیان سرگذشت تلخ و غم‌انگیز خود، از مردی شکایت کرد که از بی‌خانمان شدن او سوءاستفاده کرده بود.

        بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسیش | ۲۰ بار مچ شوهرم را با زن‌های غریبه گرفتم
        زن جوان در مراجعه به پلیس گفت: روزی که خاله‌ام از من خواست دوستم را برای پسرش خواستگاری کنم، قلبم از جا کنده شد چون خودم عاشق پسرخاله‌ام بودم ولی نمی‌توانستم بگویم و اینطور بود که سرنوشت تلخ من رقم خورد.