در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        کاشت الکترود در مغز یک زن برای درمان "سندروم لی" + فیلم
        رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی گفت: برای نخستین بار در کشور زنی 23 ساله که از بدو تولد مبتلا به "سندرم لی" بود برای کاشت الکترود عمقی مغز در بیمارستان شهدای تجریش جراحی شد. چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403

        عناوین مرتبط
        دو استان سیستان و بلوچستان و گلستان رکورددار ابتلا به سل
        سالم‌خبر: استان‌های سیستان و بلوچستان و گلستان رکورددار ابتلا به سل هستند و پس از آن‌ها استان‌های گیلان، خوزستان، خراسان رضوی، قم و یزد در رتبه‌های بعدی قرار دارند. مهشید ناصحی، عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران، همزمان با روز جهانی سل با اشاره به شعار روز جهانی مبارزه با سل مبنی بر ( بله! ما می‌توانیم به سل پایان دهیم!) گفت: ۲۴ مارس سالروز معرفی عامل بیماری سل به جهانیان توسط دکتر رابرت کخ در سال ۱۸۸۲ به‌عنوان روز جهانی سل و ۲۳ مهرماه سالروز وفات حکیم ذکریای رازی، به عنوان روز ملی مبارزه با سل به پاس فعالیت‌های ارزشمند در زمینه سل نامگذاری شده‌اند.

        با لابی‌گری ۴۰۰ دوز داروی رایگان گرفتیم اما در انبارها خاک می‌خورد
        سالم‌خبر: مدیرعامل انجمن SMA ایران، گفت: در حال حاضر داروی بیماران SMA اولویت اول را که نزدیک به ۳۰۰ بیمار بودند دو ماه است قطع کرده‌اند و برای اولویت دوم، یعنی ۱۱ تا ۲۰ ساله‌ها را که ۲۰۰ بیمار بودند، به حدود نیمی از بیماران یعنی تقریباً ۱۰۰ بیمار دارو داده‌اند. ظاهرا وزارت بهداشت دیگر دارو را تأمین نکند و این ته‌مانده انبار است.  سعید اعظمیان، افزود: دارو‌های SMA هشت سال است در دنیا تأییدیه گرفته‌اند و در سطح کشور‌های دنیا برای بیمارانشان استفاده می‌شود و بهبود کیفیت زندگی بچه‌هایی را که خیلی سال است درگیر این بیماری هستند، موجب می‌شود. این دارو‌ها افرادی را که در مراحل اولیه بیماری قرار دارند، درمان می‌کند.

        سردرد در بین نوجوانان ایران شیوع بالایی دارد
        سالم‌خبر: رئیس انجمن سردرد ایران با اعلام شیوع بالای سردرد در بین نوجوانان کشور، گفت: حدود ۱۴ درصد در جمعیت بزرگسالان در کشور به سردرد میگرنی مبتلا هستند. به گزارش سالم‌خبر از انجمن سردرد ایران، منصوره تقاء در حاشیه برگزاری اولین دوره آموزش پرستار متخصص سردرد، اظهار داشت: در کشورهای پیشرفته پرستار متخصص سردرد عنوانی بسیار آشنا است و خدماتی که توسط این پرستاران ارائه می‌شود، بسیار گسترده است و بهره بسیار خوبی برای بیماران به همراه دارد.