در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        بیمه ۵ دهک روستاییان به صورت سیستمی تمدید می شود
        مدیرکل بیمه گری و جذب منابع سازمان بیمه سلامت ایران گفت: پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و پنج دهک درآمدی به صورت سیستمی تمدید می‌شود. پنج‌شنبه، 6 اردیبهشت 1403

        عناوین مرتبط
        ده برند رژ لب در کشور غیراستاندارد شناخته شدند
        سالم‌خبر: دفتر نظارت بر اجرای استاندارد صنایع غیرفلزی هم از غیراستاندارد بودن ۱۰ برند رژلب در کشور خبر داد و اعلام کرد که در فرآیند ارزیابی انطباق از ۲۰ نمونه رژلب موجود در بازار (۱۰ نمونه جامد – ۱۰ نمونه مایع) آزمون‌های فساد پذیری، وضعیت ظاهری، نقطه نرمی (مربوط به نمونه‌های جامد)، پایداری حرارتی، وجود ذرات خارجی، فلزات سنگین و آرسنیک صورت گرفت. نکته جالب اینجاست که در میان این اسامی نام برخی برندهای معروف داخلی هم به چشم می‌خورد.

        وزارت بهداشت انتشار هرگونه آمار مرگ‌ومیر بیماران خاص را ممنوع کرده است
        سالم‌خبر: رئیس بنیاد خیریه امور بیماری‌های خاص، گفت: ما در گذشته آمار‌های مرگ و میر بیماران را از واحد‌های مختلف می‌گرفتیم، اما از چندین سال قبل، بخشنامه‌ای صادر شد با این مضمون که آمار مرگ و میر بیماران خاص دیگر منتشر نشود یا به دست ما نرسد؛ که به دنبال آن، وزارت بهداشت نیز دیگر این آمار‌ها را در اختیار ما نگذاشت. فاطمه هاشمی در گفت‌وگویی در مورد آمار بیماران خاص، عنوان کرد: تا کنون حدود ۱۹ هزار بیمار مبتلا به تالاسمی، حدود ۱۳ هزار بیمار هموفیلی و ۹۰ هزار بیمار MS در سطح کشور داریم. در خصوص بیماری سرطان نیز، طبق گزارش وزارت بهداشت در سال گذشته، حدود ۱۲۰ هزار بیمار جدید ثبت و اضافه شده است. هم‌چنین شمار بیماران دیالیزی نیز به حدود ۴۲ الی ۴۳ هزار نفر می‌رسد.

        هیچ محدودیتی در تأمین داروی بیماران خاص نداریم
        سالم‌خبر: رئیس سازمان غذا و دارو درباره تامین داروی بیماران خاص اظهار داشت که نه تنها هیچ‌گونه محدودیتی برای تأمین داروی بیماران خاص اعمال نمی‌شود، بلکه میزان تولید و واردات داروی بیماران تالاسمی از رشد خوبی نیز برخوردار بوده است. سیدحیدر محمدی، در خصوص تأمین داروی بیماران تالاسمی، گفت: چند سالی است که با مشارکت انجمن تالاسمی و متخصصین خون و آنکولوژی روند تأمین داروی این بیماران با استفاده از داروهای تولید داخل بهبود یافته است. وی افزود: بخش عمده داروی آنها از محل تولید داخل تأمین می‌شود.