در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        فشار بازرسی نهاد ریاست جمهوری برای واگذاری اراضی ساحلی فرح آباد ساری
        در فایل صوتی که به طور اختصاصی به دست "سلامت نیوز" رسیده سیدعلی علوی "مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری مازندران-ساری"، در دیدار با یکی از بزرگان استان مازندران ضمن گلایه، از فشارها بر دستگاه مربوطه برای واگذاری عرصه های ملی و اموال عمومی می گوید. پنج‌شنبه، 6 اردیبهشت 1403

        عناوین مرتبط
        دو استان سیستان و بلوچستان و گلستان رکورددار ابتلا به سل
        سالم‌خبر: استان‌های سیستان و بلوچستان و گلستان رکورددار ابتلا به سل هستند و پس از آن‌ها استان‌های گیلان، خوزستان، خراسان رضوی، قم و یزد در رتبه‌های بعدی قرار دارند. مهشید ناصحی، عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران، همزمان با روز جهانی سل با اشاره به شعار روز جهانی مبارزه با سل مبنی بر ( بله! ما می‌توانیم به سل پایان دهیم!) گفت: ۲۴ مارس سالروز معرفی عامل بیماری سل به جهانیان توسط دکتر رابرت کخ در سال ۱۸۸۲ به‌عنوان روز جهانی سل و ۲۳ مهرماه سالروز وفات حکیم ذکریای رازی، به عنوان روز ملی مبارزه با سل به پاس فعالیت‌های ارزشمند در زمینه سل نامگذاری شده‌اند.

        رونمایی از جدیدترین تکنولوژی آزمایشگاهی در ایران
        سالم خبر: دبیر انجمن دکترای علوم آزمایشگاهی تشخیص طبی ایران، از رونمایی جدیدترین تکنولوژی آزمایشگاهی در کشور خبر داد. به گزارش سالم خبر، غلامرضا حمزه‌لو دبیر اجرایی بیست و یکمین کنگره کشوری و پانزدهمین کنگره بین‌المللی ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی تشخیص پزشکی ایران با اشاره به برگزاری این رویداد در روزهای ۱۱ الی ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران، اظهار داشت: امروزه پزشکی آزمایشگاهی جز جدایی ناپذیر بهداشت عمومی و ارائه مراقبت‌های بهداشتی است و بر پایه تکنیک‌های تحلیلی متعدد و ارائه داده‌های به موقع و عینی، به متخصصان مراقبت‌های بهداشتی برای هدایت پیشگیری، تشخیص، درمان و نظارت بر بیماری، نقش تعیین کننده‌ای دارد.

        درمان سرطان باید رایگان باشد
        سالم خبر: وزیر بهداشت با بیان اینکه درمان سرطان باید رایگان باشد و مردم دچار هزینه نشوند، با اشاره به برنامه‌ریزی برای ساخت مگاهاسپیتال در مناطق مختلف کشور گفت: به دنبال این هستیم که در استان‌های بزرگ، کلان بیمارستان‌ها را ایجاد کنیم. به گزارش کارآمد خبر، بهرام عین‌اللهی در حاشیه بازدید از برخی پروژه‌های بهداشتی و درمانی اهواز که در بیمارستان گلستان اهواز انجام شد، اظهار کرد: یکی از مسایلی که مردم درگیر آن هستند؛ سرطان‌ها است و باید به کسی که درگیر این بیماری می‌شود، از نظر هزینه‌ها و از کار افتادن وی توجه ویژه‌ای شود. به گزارش ایسنا، وی افزود: سرطان را بیماری خاص تلقی می‌کنیم و برنامه ما این است که آنقدر امکانات پیشرفته و مستقر شوند تا خدمات را به صورت رایگان به این بیماران ارائه دهیم.