در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        یک پزشک متخصص دیگر به زندگی خود پایان داد
        سالم‌خبر: دکتر سمیرا آل‌سعیدی، دانشیار روماتولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان امیراعلم و عضو مرکز تحقیقات روماتولوژی این دانشگاه به زندگی خود پایان داد. رئیس بیمارستان شریعتی با صدور اطلاعیه‌ای با تسلیت درگذشت دکتر آل سعیدی نوشت: او پزشکی دانشمند و استادی پرتلاش و با اخلاق بود که در دوران خدمت خویش در این دانشگاه، با اشتیاقی وصف‌ناپذیر در عرصه آموزش، پژوهش و درمان بیماران بی‌وقفه در تلاش بود و مراتب علمی را با جهد و کوشش فراوان و زحمات بی‌شائبه طی می‌کرد. جمعه، 7 اردیبهشت 1403

        عناوین مرتبط
        ۳۵ تا ۴۰ درصد از زوج‌‎ها با درمان ناباروری با روشهای IVF بچه‎‌دار می‌شوند
        سالم خبر: رئیس انجمن باروری و ناباروری ایران گفت: زوج هایی که برای درمان ناباروری مراجعه می‌کنند بر اساس میزان مشکلاتشان از احتمال موفقیت مختلفی برخوردار خواهند بود . میزان موفقیت حاصل از انجام روش های کمک باروری( IVF ) در سیستم هاي بین المللي ۳۵ تا ۴۰ درصد ، و این میزان در مراکز ناباروری کشور ماهم صدق می کند. محمد ابراهیم پارسانژاد فوق تخصص نازایی و استاد دانشگاه شیراز در مورد درمان ناباروی گفت: وقتی زوجی برای درمان ناباروری مراجعه می کنند در مرحله اول درمان های سطحی مربوط به زوجین  برای انها تجویز می شود و در صورت لزوم درمان های اولیه به سمت درمان های پیشرفته سطح ۳ می رود.

        بیمارستان‌های افتتاح شده بدون تجهیزات، خالی از بیمار، پزشک و پرستار!
        ‌سالم‌خبر: روزنامه هم‌میهن در گزارشی از وضعیت بیمارستان‌ها در کشور، نوشت: محوطه‌ اطراف بیمارستان‌های دولتی تهران و کلانشهرهای کشور، پُر از خانواده‌های منتظر است؛ انتظار برای خالی‌شدن تخت و تمام شدن روند درمان. جمعیت قابل‌توجهی از آنها را می‌توان اطراف بیمارستان امام خمینی تهران دید.آنها صدها کیلومتر راه را طی می‌کنند تا به پزشک برسند، به یک مرکز درمانی مجهز با تجهیزات پیشرفته. روبان قرمز افتتاح مراکز درمانی کوچک و بزرگ، یکی پس از دیگری در شهرهای مختلف بریده می‌شود تا وعده مسئولان برای افزایش سرانه‌ تخت‌های درمانی در کشور و افزایش دسترسی بیماران در مناطق محروم به این خدمات را محقق کند، غافل از اینکه بسیاری از این بیمارستان‌ها به‌دلیل نبودِ تجهیزات پزشکی و کادر درمان، بی‌‌استفاده مانده‌اند.