در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        دولتمردان لطف کنند هیچ‌گونه کمک و دخالت دستوری در امور صنایع دارویی نکنند
        سالم‌خبر: نایب رئیس اتحادیه مکمل های غذایی و فعال صنعت دارو و سلامت، گفت: یکی از راهکارهای بهبود شرایط صنایع دارویی کشور این است که دولت دستور بدهد تا سازمان غذا و دارو عاجلا نسبت به واگذاری مسئولیت‌هایی غیر از سیاست‌گذاری و رگولاتوری، اقدام و این دسته از مسئولیت‌های کاربردی، تخصصی را به سندیکا و انجمن‌های مربوطه انتقال دهند و از دخالت دادن و واگذاری به غیر خودداری کنند. امیر قلن بر،افزود: قیمت‌گذاری دستوری و عدم ایفای تعهدات بیمه و همچنین مباحث مالیاتی، گرفتاری‌های زیادی را برای صنایع دارویی ایجاد کرده و در این رابطه راهکارهایی وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد. جمعه، 7 اردیبهشت 1403

        عناوین مرتبط
        سالم‌خبر: رئیس سازمان غذا و دارو گفت: فقط یک درصد از دارو‌های مصرفی وارد کشور می‌شود و امسال نیز بانک مرکزی از تولیدکنندگان دارو حمایت بیشتری خواهد کرد. سیدحیدر محمدی در برنامه تلویزیونی صف اول درباره اهمیت برگزاری نمایشگاه ایران فارما در کشور اظهار داشت: نمایشگاه ایران فارما که هر سال برگزار می‌شود یکی از بزرگ‌ترین رویداد‌های نمایشگاهی است که در حوزه دارو در کشور ماست. هر سال این رویداد رو به توسعه است یعنی امسال بیش از ۷۰۰ شرکت در این نمایشگاه شرکت کردند که ۳۳ شرکت خارجی بودند که از کشور‌های مختلف عمده آنها شرکت‌های هندی و چینی بودند و سایر شرکت‌هایی که از کشور‌های دیگر در نمایشگاه حاضر بودند.

        سالم‌خبر: پاول اکمن، انسان‌شناس و روان‌شناس مطرح امریکایی در کتاب مشهور خود؛ "دروغ گویی “ Telling Lies مطرح کرده است که دروغ سفید نگویید! دروغ های سیاه بخشودنی هستند اما دروغ سفید نابخشودنی است چون این دروغ انسان ها را به پرتگاه نابودی می‌برد. ما با دروغ‌های سفید دیگران را فریب نمی‌دهیم بلکه خود را فریب می دهیم به گونه‌ای که تصویر بیرونی ما با واقعیت درونی ما تفاوت دارد. دچار تعارض و اضطراب و تنش می شویم به همان اندازه وادار می شویم در مواجهه با دیگران نقاب بر چهره بزنیم و به همان اندازه از تحقق برنامه های توسعه توانایی‌های خود و مجموعه‌ی خود دربمانیم. چندی است حال و روز تولید و تامین دارو به گونه‌ای واضح و ملموس شرایط پیچیده و ناهمگونی را پشت سر می‌گذارد.

        همه با هم متحد و‌ یک‌دل در خدمت پلت‌فرم …..!
        سالم‌خبر: مشاور عالی انجمن داروسازان ایران در یادداشتی مطرح کرد: امروز به‌جای اینکه مسئولین دولتی و قضایی بابت ترک فعل و عدم برخورد با پلت‌فرم‌های متخلف از سوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس مورد مواخذه قرار گیرند، این مسئولین سازمان غذا و دارو هستند که بابت تاخیر در نوشتن دستورالعمل برای فعالیت پلت‌فرم‌ها از سوی این کمیسیون توبیخ می‌شوند! سیدعلی فاطمی در این یادداشت آورده است: تقریبا در همه مصوبات دولتی دو سال اخیر که در مورد فروش اینترنتی دارو شاهد بودیم، به یک کلمه ثابت برخورد می‌کنیم و آن واژه «پلت‌فرم» یا سکو است. از کجا شروع شد؟ اگر بخواهیم به سابقه ورود پلت‌فرم‌ها به موضوع فروش اینترنتی دارو اشاره کنیم، به ماه‌های اول شیوع کرونا برمی‌گردد.