در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        وزارت خارجه با تعطیلی شنبه به جای پنجشنبه موافقت کرد
        سالم‌خبر: وزارت امور خارجه در راستای حمایت از فعالان اقتصادی بخش‌خصوصی با تعطیلی شنبه به جای پنجشنبه موافقت کرد. این وزارتخانه در راستای بهبود شرایط اقتصادی کشور هم تعطیلی شنبه را به دولت پیشنهاد داده‌ است. اواخر هفته گذشته محمد اسماعیل صادقی، معاون اداره گذرنامه و روادید وزارت امور خارجه در نشستی با جمعی از فعالان اقتصادی بخش‌خصوصی در اتاق بازرگانی تهران اعلام کرد: وزارت امور خارجه با تحلیل و بررسی شرایط اقتصادی، تعطیلی شنبه را به دولت پیشنهاد داده‌ و در این رابطه با نظر بخش‌خصوصی و اتاق بازرگانی همسو است. جمعه، 7 اردیبهشت 1403

        عناوین مرتبط
        ۳۵ تا ۴۰ درصد از زوج‌‎ها با درمان ناباروری با روشهای IVF بچه‎‌دار می‌شوند
        سالم خبر: رئیس انجمن باروری و ناباروری ایران گفت: زوج هایی که برای درمان ناباروری مراجعه می‌کنند بر اساس میزان مشکلاتشان از احتمال موفقیت مختلفی برخوردار خواهند بود . میزان موفقیت حاصل از انجام روش های کمک باروری( IVF ) در سیستم هاي بین المللي ۳۵ تا ۴۰ درصد ، و این میزان در مراکز ناباروری کشور ماهم صدق می کند. محمد ابراهیم پارسانژاد فوق تخصص نازایی و استاد دانشگاه شیراز در مورد درمان ناباروی گفت: وقتی زوجی برای درمان ناباروری مراجعه می کنند در مرحله اول درمان های سطحی مربوط به زوجین  برای انها تجویز می شود و در صورت لزوم درمان های اولیه به سمت درمان های پیشرفته سطح ۳ می رود.

        دارو که تمام شد بعد به فکر تامین ارز آن می‌افتیم
        سالم‌خبر: نایب رئیس اول کمیسیون بهداشت مجلس، گفت : دارو که تمام شد بعد به فکر تامین ارز آن می‌افتیم. سیدمحمد پاک مهر نماینده مجلس، حقوق یک پرستار در کشور ما ماهانه حدود ۱۲ الی ۱۵ میلیون تومان است و این در حالی است که حقوق پرستار در یکی از کشور‌های همسایه ما ماهانه بیش از ۱۰۰ میلیون است. مهم‌ترین برنامه‌ای که ما بنا داریم در دور جدید مجلس شورای با جدیت مورد پیگیری قرار دهیم موضوع تحقق عدالت اجتماعی در حوزه نظام سلامت است. متاسفانه ما موفق نشدیم که توزیع متناسب امکانات، تجهیزات و بستر‌های خدمات نظام سلامت برای اقشار مختلف کشور را به درستی فراهم کنیم. برخی از استان‌های کشور در حوزه نظام سلامت در محرومیت شدید به سر می‌برند.

        تنها نیمی از پزشکان عمومی مشغول طبابت هستند
        سالم خبر: بیش از ۹۵ هزار پزشک عمومی در کشور داریم که تنها نیمی از آن‌ها مشغول طبابت هستند و بقیه دیگر طبابت نمی‌کنند و بیشترشان به مشاغل دیگر رو آورده‌اند. به گزارش سالم خبر، در کشور‌های توسعه‌یافته، «سیستم ارجاع» وجود دارد و اجرا می‌شود. به این صورت که بیمار قبل از مراجعه به متخصصِ هر رشته‌ای باید برای بیماری‌های مختلف نزد پزشک عمومی برود و پزشک عمومی در صورت صلاح‌دید، او را به پزشک متخصص ارجاع می‌دهد. در ایران با آن که کارشناسان و خود پزشکان سال‌ها است بر اجرای سیستم ارجاع تاکید دارند، اما وزارت بهداشت تاکنون اراده و برنامه‌ای برای اجرای آن نداشته و درنتیجه، مردم نیز برای هر بیماری، طبق تشخیص خود به پزشک متخصص مراجعه می‌کنند.