در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        استفاده از ظروف چدنی برای سلامت این افراد مضر است
        برای انتخاب ظرف مورد نیاز برای پخت غذا باید به امکان تمیز کردن و شست‌وشوی ظرف دقت شود زیرا اگر ظرف از نظر فیزیکی به گونه‌ای باشد که نتوان خوب آن را تمیز کرد و موجب تجمع باکترهای و میکروب‌ها شود، موجب بیماری روده‌ای می‌شود. جمعه، 7 اردیبهشت 1403

        عناوین مرتبط
        10 خاصیت تره‌فرنگی برای سلامتی + اینفوگرافیک
        از فواید تره‌فرنگی برای سلامت بدن می‌توان به مواردی چون بهبود سلامت بینایی، تقویت سلامت استخوان‌ها، کمک به کنترل قند خون، کمک به کنترل وزن، محافظت در برابر برخی سرظان‌ها و حمایت از سلامت روده‌ها و هضم بهتر غذا اشاره کرد.

        ویتامین ها و مواد مغذی موجود در باقلا که باورکردنی نیست/ باقلا خشک مصرف کنیم بهتر است یا تازه؟
        باقلا یا باقالی و باقله گیاهی یک ساله می باشد که دارای فواید بسیاری برای سلامتی می باشد. باقلا در فصل بهار به بازار عرضه می شود و با آن می توان غذاهای خوشمزه مانند باقلا پلو، باقلا قاتق، باقلا خورش، کوکو باقلا و... تهیه کرد. اگر به مصرف باقلا علاقه مندید در این بخش از بهداشت و سلامت با خواص و فواید باقلا تازه و خشک برای سلامتی، بارداری، دیابت، لاغری و کاهش وزن، پوست و مو آشنا شوید.

        به کودکان‌تان نودل ندهید
        سالم خبر: بسیاری از کارشناسان تغذیه معتقدند غذاهای فوری مانند نودل فوری نه تنها ارزش غذایی ندارد بلکه مصرف خارج از تعادل آن می‌تواند مضرات زیادی هم داشته باشد چرا که این نوع غذاها برای خوشمزه‌تر شدن در فرایند فراوری با روغن و نمک فراوان مزه‌دار می‌شوند. غذاهایی که برای بزرگترها توصیه نمی‌شوند قطعا برای کودکان نیز مضر است.  به گزارش سالم خبر، در دنیای امروز غذاهای فوری جزو غذاهای محبوب محسوب می‌شوند، یکی از این غذاها، نودل‌های فوری است که در کشور خودمان نیز شاهد تبلیغات گسترده تلویزیونی و بیلبوردهای تبلیغاتی برای این غذای وسوسه‌انگیز هستیم. تبلیغاتی که بینندگانش را به خوردن این نودل‌ها با بسته‌بندی‌های وسوسه انگیز و چاشنی‌های متنوع، ترغیب می‌کنند.